Online υπολογισμός θερμίδων

Ακολούθησε τα παρακάτω 3 απλά βήματα και μάθε άμεσα, τον δείκτη μάζας σώματός, τον βασικό μεταβολικό ρυθμό και την κλινική εκτίμηση θρέψης σου ( Ελλειποβαρής, Φυσιολογικό βάρος, Υπέρβαρος κ.τ.λ.).

Εκτός των αποτελεσμάτων, η DietSystem σε επιβραβεύει με ένα ημερήσιο πακέτο αδυνατίσματος, εντελώς δωρεάν! Ξεκινάμε;

TIPS 

____

Δείκτης Μάζας Σώματος:

Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι το σωματικό βάρος δεν είναι ενδεικτικό της σύστασης του σώματος. Αν και πολλοί θεωρούν το βάρος τους ως ένδειξη για το αν είναι υπέρβαροι ή όχι, στην πραγματικότητα σημαντικό ρόλο παίζει και το ποσοστό του σωματικού λίπους.  nbsp;Για παράδειγμα, ένας αθλητής με βάση τον Δείκτη Μάζας Σώματος μπορεί να φαίνεται υπέρβαρος, το ποσοστό του σωματικού του λίπους όμως, είναι πολύ μικρό και η μυϊκή μάζα αυξημένη, λόγω άσκησης.  Αντίθετα, ένα άτομο που κάνει καθιστική ζωή μπορεί να βρίσκεται στα φυσιολογικά όρια σωματικού βάρους, αλλά το ποσοστό σωματικού λίπους να είναι αυξημένο.

Ο Δείκτης Μάζας Σώματος λοιπόν, αποτελεί ένα απλό και εύχρηστο εργαλείο για την εκτίμηση της παχυσαρκίας, ωστόσο δεν δίνει πληροφορίες για την ποσότητα και την κατανομή του λίπους.  Συνεπώς ο Δείκτης Μάζας Σώματος είναι ένας αξιόπιστος ποσοτικός αλλά όχι ποιοτικός δείκτης γιατί δεν λαμβάνει υπ ’όψιν την σύσταση του σώματος, για την οποία απαιτείται λιπομέτρηση.

Βασικός Μεταβολισμός:

Είναι το ποσό της ενέργειας (θερμίδες) που χρειάζεται και δαπανάται από τον οργανισμό για την χημική
δραστηριότητα ιστών νηστικού οργανισμού (λειτουργία των ζωτικών του οργάνων και μόνο (αναπνοή, χτύποι
της καρδιάς, κ.α), σε κατάσταση ηρεμίας και σε θερμοκρασία 20-25οC), ώστε το σώμα μας να διατηρηθεί
στη ζωή (επιβίωση).

Ή αλλιώς τί ποσό θερμίδων καίμε όταν δεν κάνουμε τίποτα.

Φυσική Δραστηριότητα:

Είναι ο ευρύτερος όρος στον οποίο περιλαμβάνονται όλες οι μορφές της κίνησης του ανθρώπινου σώματος, κάθε σωματική άσκηση και σπορ, που ενεργοποιούν τους μυς του σώματος και απαιτούν αυξημένη κατανάλωση ενέργειας. Το πόσο δραστήριος ή όχι είναι κάποιος επηρεάζει το ποσό των Ημερήσιων Θερμιδικών Αναγκών (ΗΘΑ) του, καθώς και τον Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ). Για να δημιουργήσουμε την ιδανική διατροφή για εσάς, συνυπολογίζουμε το επίπεδο της Φυσικής Δραστηριότητας σας.

  • > Ελαφριά: Καθιστική ζωή, μειωμένη κίνηση, καμία άσκηση
  • > Μέτρια: Μέτρια καθιστική ζωή, κανονική κίνηση, άσκηση 1- 2 φορές/εβδομάδα
  • > Αυξημένη: Έντονη κίνηση ή σωματική εργασία, άσκηση 3-5 φορές/εβδομάδα
  • > Αθλητισμός: Πολύ έντονη κίνηση ή σωματική εργασία, άσκηση περισσότερο από 5 φορές/εβδομάδα