ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όσο λιγότερο τρώω, αδυνατίζω;

Οι περισσότεροι άνθρωποι στην απεγνωσμένη προσπάθειά τους να χάσουν βάρος άμεσα, ειδικά εν όψει καλοκαιριού, μειώνουν τρομακτικά τις θερμίδες πεπεισμένοι ότι θα χάσουν βάρος ταχύτερα. Αυτό όμως είναι μία μεγάλη παγίδα και θα μάθετε το γιατί.

Οι στερητικές δίαιτες συνήθως περιλαμβάνουν 900-1100 θερμίδες την ημέρα, ενώ ο μέσος όρος για μία γυναίκα είναι 1400-1600 θερμίδες και για έναν άντρα 1600-1800. Ο κάθε άνθρωπος έχει ένα βασικό μεταβολισμό, ο οποίος ισούται με τον αριθμό των θερμίδων που χρειάζεται απαραίτητα ημερησίως για να λειτουργήσει σωστά και όταν δεν τις προσλαμβάνει, κινητοποιούνται οι μηχανισμοί επιβίωσης.

Αυτό συντελεί στην αύξηση του λίπους, διότι οι ρυθμιστικοί μηχανισμοί του οργανισμού μας που κινητοποιούνται αποθηκεύουν λίπος για να αντεπεξέλθουν όσο καιρό διαρκέσει ο υποσιτισμός.

Δεν είναι ψέμα λοιπόν, όταν κάποιος ισχυρίζεται ότι δεν τρώει παρά μόνο ένα γεύμα την ημέρα κι όμως δεν χάνει βάρος. Ειδικότερα, εκείνοι που καταναλώνουν μόνο ένα κυρίως γεύμα την ημέρα, «κοιμίζουν» τον μεταβολισμό τους και προκαλούν ζημιά σε όλη τη λειτουργία του πεπτικού τους συστήματος.

Επιπλέον, είναι αδύνατο ένας άνθρωπος που καταναλώνει ένα γεύμα την ημέρα ή και δύο να καλύψει τα θρεπτικά συστατικά που πρέπει να προσλαμβάνει ημερησίως. Το αποτέλεσμα είναι να προκληθούν αβιταμινώσεις, έλλειψη σε θρεπτικά συστατικά απαραίτητα και δυστυχώς οι επιπτώσεις εμφανίζονται μακροπρόθεσμα χωρίς να υπάρχουν ορατά αποτελέσματα στο παρόν.

Μην τιμωρείται τον οργανισμό σας με εξαντλητικές δίαιτες, διότι η λύση είναι πάντα στην ισορροπημένη διατροφή και όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσετε τόσο λιγότερο θα ταλαιπωρηθείτε!
Αν θέλετε και εσείς βοήθεια στο να χάσετε βάρος μέσο της ισορροπημένης διατροφής καλέστε μας στο 336109 κλείστε ένα δωρεάν ραντεβού και αδυνατίστε τρώγοντας !!!

Αγγελική Σιώζιου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
DietSystem Coach