ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την πώληση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα μεταφορικά, τα έξοδα επιστροφής και τυχόν χρεώσεις ή προμήθειες για τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλεγεί. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής έχει υποχρέωση να συμπληρώσει ηλεκτρονικά και να αποστείλει το φόρμα υπαναχώρησης που βρίσκεται στον δικτυακό τόπο του DietSystem.gr και να διαθέτει το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται επίσης να αποστείλει άμεσα το προϊόν εντός της κλειστής συσκευασίας του και στην κατάσταση που παρελήφθη προς επιστροφή, ενώ ο προμηθευτής, εφόσον έχουν τηρηθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίας και κανονισμοί που περιγράφονται στους όρους χρήσης, υποχρεούται να επιστρέψει τα δικαιολογούμενα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών μετά την παραλαβή του προϊόντος από το DiestSystem.gr.
Η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής. Σε περίπτωση που το τίμημα έχει χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα του καταναλωτή, η ενάσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης επιφέρει ταυτόχρονα και την λύση της σχετικής τριμερούς σύμβασης ανάμεσα σε καταναλωτή – προμηθευτή και τράπεζα, χωρίς καταβολή αποζημίωσης.
Σε περίπτωση που το τίμημα έχει καταβληθεί με αντικαταβολή και ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης τότε η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του καταναλωτής, ό οποίος οφείλει να ενημερώσει για το λόγο αυτό εγγράφως την εταιρία παρέχοντας πληροφορίες για τον ακριβή αριθμό και λοιπά στοιχεία του λογαριασμού, καθώς και το τραπεζικό ίδρυμα στο οποίο τηρείται. Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής αναλαμβάνει αποκλειστικά την ευθύνη για την ορθότητα και εγκυρότητα των χορηγούμενων στοιχείων και πληροφοριών. Ειδικά για περίπτωση της αντικαταβολής, το επιστρεφόμενο τίμημα δεν περιλαμβάνει τα έξοδα μεταφορικών και τις χρεώσεις της εταιρείας ταχυμεταφορών για αντικαταβολή.

Δικαίωμα αντικατάστασης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση προϊόντος, εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό, κατεστραμμένο, αλλοιωμένο ή δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παρήγγειλε. Σε αυτή την περίπτωση είναι απαραίτητη η άμεση επικοινωνία με την Εταιρία στο τηλέφωνο που βρίσκεται στη θέση «Επικοινωνία» του Διαδικτυακού Τόπου ή στο e-mail info@dietsystem.gr, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού, αλλοιωμένου ή κατεστραμμένου προϊόντος είναι επίσης απαραίτητη η αποστολή φωτογραφικού υλικού στο οποίο να είναι εμφανές το ελάττωμα ή η ζημιά στο προϊόν καθώς και το πακέτο που παραλήφθηκε από τη μεταφορική. Απαραίτητη προϋπόθεση επίσης είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθηκε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, και ο καταναλωτής να διαθέτει το παραστατικό πώλησης. Σε κάθε περίπτωση, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ισχύουν οι κανόνες επιστροφών στην περίπτωση υπαναχώρησης.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).

Υποβολή παραπόνων και Επίλυση Διαφορών.
Για κάθε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εκπλήρωση της παραγγελίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα DietSystem.gr, έχει το δικαίωμα, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παρουσίαση του προβλήματος να υποβάλλει παράπονο στην εταιρία, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας ή μέσω e-mail στο info@dietsystem.gr.
To παράπονο του καταναλωτή θα εξεταστεί άμεσα και η απάντηση θα του σταλεί από την εταιρία το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του, στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Κατά την εξέταση του παραπόνου, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την διευκρίνιση των περιστάσεων που δημιούργησαν το καταγγελλόμενο πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση, ο καταναλωτής θα πρέπει να διευκολύνει παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες, για την διευθέτηση του ζητήματος.
Για κάθε περίπτωση που αφορά την λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, ο καταναλωτής, αποδεχόμενος τους παρόντες όρους χρήσης, έχει υποχρέωση να ακολουθήσει τη διαδικασία υποβολής παραπόνου πριν τυχόν επιλέξει την κίνηση νομικών διαδικασιών.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

ΕΓΓΥΗΣΗ
Το DietSystem.gr δεν παρέχει καμία εγγύηση ούτε για την ποιότητα, ούτε για την καταλληλότητα των πωλούμενων προϊόντων για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό, ούτε εγγυάται την ασφάλεια και την προστασία των χρηστών των προϊόντων αυτών. Τέτοιες εγγυήσεις παρέχονται, εφόσον παρέχονται, μόνο από τους κατασκευαστές και ο πελάτης οφείλει να ενημερώνεται σχετικά από τη συσκευασία του προϊόντος.

Επικοινωνία με την εταιρία
Ο επισκέπτης/χρήστης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να απευθύνεται στην εταιρία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση info@DietSystem.gr ακολουθώντας την σχετική εφαρμογή που είναι προσαρμοσμένη στην ιστοσελίδα «Επικοινωνία», συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα αποστολής μηνύματος, είτε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 281 315672 κατά τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00-17:00.

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ
Οι παρόντες όροι χρήσης και η χρήση του δικτυακού τόπου DietSystem.gr διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο, από τις ισχύουσες σε αυτό νομοθετικές διατάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από τις σχετικές Διεθνείς Συνθήκες. Σε περίπτωση που κάποιος από τους παρόντες όρους ήθελε κριθεί άκυρος ή ακυρώσιμος, η ακυρότητα ή ακύρωση αυτή δεν θα επηρεάσει την ισχύ των λοιπών όρων.
Οποιαδήποτε διαφωνία που σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με την χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος DietSystem.gr ή με τα προϊόντα που πωλούνται μέσω αυτού, θα γίνεται κατ’ αρχάς προσπάθεια να επιλυθεί εξωδικαστικά. Σε περίπτωση μη επίτευξης τέτοιου είδους επίλυσης, αρμόδια για την επίλυση οιασδήποτε διαφοράς ήθελε προκύψει από τη χρήση του δικτυακού τόπου DietSystem.gr είναι τα Δικαστήρια της πόλης του Ηρακλείου Κρήτης.

Τρόπος επικοινωνίας
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τους όρους που χρησιμοποιούνται στην παρούσα Πολιτική ή σχετικά με την Προστασία Απορρήτου και Προσωπικών Δεδομένων επικοινωνήστε με το DietSystem.gr και την Εταιρεία, είτε μέσω email στο info@DietSystem.gr ή στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στην ιστοσελίδα του DietSystem.gr.